Friday, July 1, 2011

Sabah: Hari Pertama

1545
Gerak dari Shah Alam.


1630
Sampai LCCT. Waa...first time kot sampai sini. Huhu. Paling best, ayah aku tinggalkan je aku terkontang-kanting tepi jalan angkut beg. Alahai. Nasib2. Misi pertama. Cari Ummi! Pas tu pegi kiosk print tiket. Pusing2 kat LCCT tu hampir sejam sebab dok pikir, mana nak humban beg yang gila berat nih! Haha. Memang haru time tuh. Mana nak cari surau lagi...


1745
Berlari-lari sebab kononnya nak makan aiskrim McD. Dah beratur. Tengok jam dah 5.45. Ajak Ummi pegi kat board. Nak tengok dah boleh masuk ke belum. Opened. Alamak! Masuk ke aiskrim...masuk ke aiskrim. Ummi kata aiskrim. Aku kata masuk. So ktorg masuk. Last2 menyesal. Sempat kot kalo beli aiskrim. Ermm...kali kedua kempunan aiskrim McD.


1825
Fly!



Mula2 rasa macam naik bas. Bila nak naik tu baru rasa dalam aeroplane. Bila kat atas awan pulak rasa macam dalam train. “Owh, macam ni rasanya naik kapal terbang!” Haha.


2245
Yeay, dah sampai Tawau!

Kol Muna.

“Assalamualaikum. Muna, ktorg dah sampai nih. Ko kat mana?”

“Siapa nih”

Ah sudah. Siapa aku?! Jangan kata aku kena beli tiket balik KL.

“Oii, Sarah la. Ko jangan....”

The rest is history.


2300
Selamat sampai rumah sedara Muna! Lapar...lapar...! à makan time.

4 comments:

  1. haha,sempoi nyaaa ayah muuu sarah.just like anaknya.keke

    ReplyDelete
  2. dah 23 thn trait kesempoian nya ada dlm DNA aku..nk wat cmne...:p

    ReplyDelete
  3. hehehe.. te tanya sapa nih: sbb dok tuka nset..x tesave no nya sarah.. skali lagi..ko tak perlu beli tiket blk.hikhikhik

    sarah memg sempoi;D

    ReplyDelete
  4. muna,

    sempoi tak sempoi mesti jenuh gak ko nk reply msg fb aku b4 fly ari tu..hehee

    ReplyDelete